SPINNERS AAN HET WOORD

Selinde

Wat is jouw functie bij Spinners?
Sinds oktober 2018 ben ik in dienst bij Spinners. Ik begon toen als adviseur bij de Rabobank en sinds juni ben ik werkzaam bij de woningcorporatie Vivare in Arnhem. Hier werk ik sinds afgelopen juni als klantexpert. Sinds deze maand ben ik ook werkzaam op de afdeling Klant maatwerk. Super leuk! Dit zorgt voor afwisseling en uitbreiding van werkzaamheden.

Hoe ziet een gemiddelde dag eruit voor jou?

Op het klantexpert centrum (KEC) kunnen huurders telefonisch contact opnemen met vragen over hun woning. De openingstijden zijn tussen de 8.30 en 16.30. Vaak ben ik rond 8 uur op het kantoor om alle systemen op te starten en ook wat vragen op te pakken die de vorige avond of nacht zijn binnengekomen via de digitale kanalen. Het KEC heeft verschillende telefoonlijnen en taken dus hiervoor wordt elke dag een nieuw rooster gemaakt. Elke dag is anders!

Wat voor verschillende projecten lopen er?
Samen met een collega van Spinners zijn wij als eerste begonnen bij Vivare. Er zijn op dit moment nog geen andere Spinners collega’s werkzaam op de vloer van Vivare. Wel is het zo dat wij ook zo nu en dan bijspringen op andere afdelingen. Hier ligt de aandacht van de projecten vooral op het verhuurproces.

Het leuke is, is dat je altijd wel Spinners collega’s tegenkomt op de vloer. Zowel bij de Rabobank als bij de Vivare ben ik samen met een Spinners collega gestart en ook gedurende de projecten kom je Spinners collega’s tegen!

SPINNERS AAN HET WOORD

Selinde

Wat is jouw functie bij Spinners?
Sinds oktober 2018 ben ik in dienst bij Spinners. Ik begon toen als adviseur bij de Rabobank en sinds juni ben ik werkzaam bij de woningcorporatie Vivare in Arnhem. Hier werk ik sinds afgelopen juni als klantexpert. Sinds deze maand ben ik ook werkzaam op de afdeling Klant maatwerk. Super leuk! Dit zorgt voor afwisseling en uitbreiding van werkzaamheden.

Hoe ziet een gemiddelde dag eruit voor jou?

Op het klantexpert centrum (KEC) kunnen huurders telefonisch contact opnemen met vragen over hun woning. De openingstijden zijn tussen de 8.30 en 16.30. Vaak ben ik rond 8 uur op het kantoor om alle systemen op te starten en ook wat vragen op te pakken die de vorige avond of nacht zijn binnengekomen via de digitale kanalen. Het KEC heeft verschillende telefoonlijnen en taken dus hiervoor wordt elke dag een nieuw rooster gemaakt. Elke dag is anders!

Wat voor verschillende projecten lopen er?
Samen met een collega van Spinners zijn wij als eerste begonnen bij Vivare. Er zijn op dit moment nog geen andere Spinners collega’s werkzaam op de vloer van Vivare. Wel is het zo dat wij ook zo nu en dan bijspringen op andere afdelingen. Hier ligt de aandacht van de projecten vooral op het verhuurproces.

Het leuke is, is dat je altijd wel Spinners collega’s tegenkomt op de vloer. Zowel bij de Rabobank als bij de Vivare ben ik samen met een Spinners collega gestart en ook gedurende de projecten kom je Spinners collega’s tegen!